9 Aralık 2011 Cuma

Sanal Alem Bu "Geyikler" İle Sallanıyor..Galatasaray-Fenerbahçe Derbisinin Ardından...



İşte internetteki derbi geyikleri...

Yobo: Artık futbolu bıraktım kayak sporlarıyla ugraşıyorum.Benim bu sporla tanışmamı saglayan Eboue'ye teşekkürlerimi sunuyorum :D


-Eboue'den yedigi calimin ardindan kendisinden hala haber alinmayan Yobo'nun nereye gittigi merak konusu. Twitter'da da tartisma konusu ve top trend olan Yobo sizce nereye gidiyor?


- 1319 gün sonra gelen galibiyetimizle dalga geçen Fenerbahçeliler; 10585 gündür Türkiye Kupası'na hasretsiniz.

- Yobo az önce önümden geçti, şahitlerim var, havada kayabiliyor hatta.

- Yobo kaydı dilek tut :)

- Halk türkücüsü Yobo'dan geliyor: Bana ne bahardan yazdan, Banane borandan kardan, Aşağıdan yukarıdan Yolun sonu görünmüyor.

- Eboue'nin ilk golde bakkala gönderdiği yobo'yu arama çalışmaları tüm hızıyla sürüyor..

- Yobo şu an tekrar arena'da. adam dünyanın yuvarlak olduğunu ıspatladı.

- Bu şarkı benden Yobo'ya gelsin: Beraber kaydık biz bu yağmurlarda

- Yobo'nun futbolu bırakıp kayarak tibet dağlarına gittiği dedikodusu var.

- Açeydim gollarımı, gitme diyeydim :(

- Durduramıyoruz efendim, adam hala gidiyor.

- Bizim evden gecti az önce. Lan dur falan dedim lafimi bitirmeden yok oldu. Cok hizliydi :(

- Sevgili Yobo gittigin yol yol degil evinde karin, cocugun perisan halde seni bekler. Lütfen biran once eve dön.

- Fenerbahçe'nin galibiyet isteği Galatasaray tarafından VETO edildi.

- Bu gece hiç tanımadığım bir Fenerli’ye usulca sokulup, sırf iki dakikalığına sevinsin diye "Galatasaray maçı berabere" diye fısıldadım.

- Kasımda aşk başkadır deyip, yıllardır 6 Kasım'ı hatırlatanlara; aşkın Aralık'sız olduğunu gösterdik. Aşk'tır GALATASARAY

- Unfollow eden FB'li arkadaşlar daha önce söylemiştim, yine söylüyorum Pendik'e kadar yolunuz var hiç umrumda degil.

- Bugün günlerden Galatasaray, yarın günlerden Galatasaray, sonra Galatasaray, sonra yine Galatasaray hep Galatasaray hep Galatasaray !

Galatasaray her şeyinle mükemmelsin. Sana aşkımı ilân ettim, daha ne yapayım. Seni seviyorum .

- Biri babama sakinleştirici ilaç getirsin lütfen acilll. Gollere dayanamıyor...

- Fenerbahçeliler'e "Anı yaşayın" demişler, yıllardır 6-0 yendikleri anı yaşıyorlar. Yine başladılar geçmişe yolculuğa. İyi yolculuklar.

- Terim'inatorler!

- Deprem mi oluyor? + Yok ASLAN kükrüyor. - Yağmur mu yağıyor ? + Yok Fenerbahçe ağlıyor.

- Offf herşey iyi güzelde FB taraftarının şimdi önümüzdeki en az 1 haftası kuyruğunu kıstırmış kedi modunda geçicek.

- Yeter yavrucum yeter haddinizi bilin, susun oturun. Hem kafesiniz nerde sizin saf kuşlar gidin bi su için en soğuk olanından

- Fenerlilerdeki bu espriler, komik sanılan şakalar neden? Yenildiniz, hazmedin, tebrik edin, susun.

- 40 gün kar yağar, 1 gün av olur. Aslanin peşinden av diye koşarsan, sonun felaket olur.

- Aykut Kocaman: "Bu maçı hemen unutmalıyız" demiş. Sen unutsan da Volkan unutamaz Aykuut.

- Son derece adil bir hesap yaptım kendimce. 6 golü 5 senedir konuştuklarına göre 3 golü 2,5 senekonuşma hakkım vardır.



0 yorum:

Yorum Gönder